نکات طراحی تراکت تبلیغاتی قدرتمند و موثر

آموزش طراحی تراکت, تراکت خوب, سایز تراکت ویژگی های یک بروشور خوب نکاتی که بروشور را به یک عامل فروش بزرگ تبدیل می کند در کنار کارت های ویزیت، بروشورها و بروشورها، دو مورد از محبوب ترین تبلیغات چاپی موجود هستند. چیدمان زیبا به شما کمک می کند تا به طور ثابت از مخاطبان خود متمایز شوید. بروشور چیست بروشور معمولاً یک برگه چاپی است که برای جلب توجه به یک رویداد، خدمات، محصول یا ایده استفاده می شود. یک معاهده معمولا حاوی یک پیام بسیار ساده است که می تواند به سرعت منتقل شود. یک تراکت معمولاً روی کاغذ 8.5 اینچ در 11 اینچ چاپ می‌شود تا هزینه‌ها کاهش یابد، اگرچه تراکت‌ها را می‌توان در هر اندازه‌ای که برای کار کردن با آن راحت است تهیه کرد. همچنین معمولاً روی یک طرف کاغذ چاپ می شود، البته قانونی وجود ندارد که بروشورها را نمی توان در دو طرف چاپ کرد. بروشورها معمولاً در هر جایی که مشتریان یا مردم ممکن است جمع شوند یا از آنجا عبور کنند، مانند یک نمایشگاه تجاری، به صورت دستی چاپ می شوند. مکان های تجاری یا دیگر توزیع می شود. بروشورها را می توان با هر رنگی از جوهر چاپ کرد، اگرچه چاپ تمام رنگی محبوبیت زیادی دارد زیرا هدف از یک بروشور جلب توجه است.یک بروشور معمولاً طول عمر نسبتاً کوتاهی دارد، مانند زمانی که از آن برای اعلام رویدادی مانند افتتاحیه بزرگ یا تبلیغات ویژه استفاده می شود.بنابراین، کاغذ مورد استفاده برای تبلیغات لزوماً نباید کاغذ ضخیم باشد. با این حال، اگر بروشور حاوی اطلاعاتی باشد که به طور مکرر به آنها ارجاع داده می شود، مانند زمانی که از آن به عنوان مشخصات محصول یا برگه دستورالعمل استفاده می شود، می توان آن را روی کاغذ ضخیم تر چاپ کرد تا دوام بیشتری داشته باشد. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در چاپ بروشورهای زیبا و قدرتمند کمک می کند. ویژگی تراکت خوب, خصوصیان تراکت خوب, تراکت نمونه بروشور تبلیغاتی، ویژگی بروشور خوب 01. آن را ساده نگه دارید هنگامی که اکثر ما تبلیغات را تصور می کنیم، تصاویر واضحی را برای تبلیغ محصول، ویژگی های آن و دلایلی که چرا باید آن را بخریم، تجسم می کنیم. مطمئناً می توانید با تبلیغات خود این مسیر را طی کنید یا می توانید مسیر ساده تری را طی کنید. در نظر گرفتن یک ایده بسیار ساده تر و کلی تر به روشی ساده تر، نه تنها آن را به یک تبلیغ موثر تبدیل می کند، بلکه آن را به سود خود نیز می رساند. مردم بیشتری. بنابراین ساده نگه داشتن چیزها (هم از نظر پیام رسانی و هم از نظر طراحی) می تواند بلیط یک طرفه برای یک تبلیغ عالی باشد.خوانایی تراکت تراکت ها باید به راحتی با فونتی که با پیام ارائه شده مطابقت داشته باشد، از فاصله کوتاهی دیده و خوانده شوند.همانطور که طراحی و ظاهر یک معاهده در نگاه اول قابل مشاهده است، نوع کلمات و نحوه استفاده از آنها نیز به همان اندازه مهم و موثر خواهد بود. بدون خطای املایی یا دستوری وقتی اشتباه املایی یا دستوری آشکاری مرتکب می شوید، فراموش کردن آن برای مردم یا مشتریان بالقوه دشوار است. اشتباهات نه تنها باعث حواس پرتی می شوند، بلکه پیامی منفی در مورد صداقت و تخصص شما ارسال می کنند، زیرا توجه کافی به جزئیات وجود ندارد. چاپ تراکت, نمونه تراکت, تراکت چیست Tract Feature4. توجه به ترکیب رنگ ها و تصاویر مناسب برای کسب و کار برای جلب توجه مشتریان در این گونه تبلیغات بسیار مهم است. در تجارت، صنایع مختلفی وجود دارد که هرکدام به تصاویر مناسب و تن رنگ قابل توجهی نیاز دارند. در برخی موارد، نوع کسب و کار به صاحب کسب و کار اجازه می دهد تا تراکت خود را از حالت ساده و معمولی خارج کند و با افزودن تصاویر به متن، آن را منحصر به فرد کند.شناسایی مخاطبان هدف یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی، تهیه و توزیع بروشورها باید در اولویت قرار گیرد، شناسایی مخاطبان و بازار هدف با توجه به نوع کسب و کار است.هر چه در این موضوع قوی تر باشید، نتیجه بهتری خواهید داشت. 6. مواد چاپی با کیفیت پیدا کردن چاپگری که تبلیغات شما را بدون مشکل چاپ کند، برای ترغیب مردم به اقدام مهم است. یک معاهده خوب شامل قراردادهای خوب زیر است، از جمله شماره تماس، آدرس و فکس، آدرس ایمیل و وب سایت تبلیغ کننده.
بیشتر بخوانید:  چگونگی فعال کردن قابلیت Dark mode در برنامه تقویم گوگل

مطلب پیشنهادی

نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات آنلاین است. 12 نکته برای طراحی موثر بنر …