ویژگی یک کارت ویزیت خوب و حرفه ای

انواع کارت ویزیت, ابعاد کارت ویزیت, سایز استاندارد کارت ویزیت اصول طراحی کارت ویزیت خوب یک کارت ویزیت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شاید فکر کنید که کارت ویزیت دیگر در عصر دیجیتال مناسب نیست، اما همچنان یکی از ضروری ترین ابزارها برای کسب و کار شما هستند. لینکدین و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عالی هستند، اما کارت‌های ویزیت مؤثرترین استراتژی شبکه‌سازی حضوری هستند. آنها می توانند به عنوان یادآور فیزیکی کسب و کار شما برای مشتریان یا مهارت های شما برای کارفرما باشند. آمارها نشان می دهد که سالانه نزدیک به 10 میلیارد کارت ویزیت تنها در ایالات متحده چاپ می شود و این تعداد نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. اینجوری نیست. یک ملاقات. اگر تعجب می کنید که چرا کارت ویزیت اینقدر مهم است، دلایل زیادی وجود دارد. شبکه سازی به معنای ایجاد یک ارتباط واقعی و رو در رو است و اینجاست که ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل به کار می آیند. به یک فرد تماس چشمی، یک دست دادن دوستانه و یک کارت ویزیت طراحی شده پیشنهاد دهید، و شما این رابطه حرفه ای را شخصا ایجاد کرده اید. نکته حرفه ای: همیشه چند کارت ویزیت در دست داشته باشید.به این ترتیب شما همیشه آماده ارتباط با مشتریان بالقوه خواهید بود.هنگامی که صحبت از موفقیت به میان می آید، یک کارت ویزیت حرفه ای طراحی شده می تواند کار سخت شما را آسان تر کند، به خاطر ماندنی شدن شرکت شما کمک می کند و همچنین شامل تمام اطلاعات تماس مهم شما می شود و فضایی منحصر به فرد و مفید را فراهم می کند. ویژگی های طراحی کارت ویزیت خصوصیات کارت ویزیت خوب, کارت ویزیت خوب و حرفه ای, اصول طراحی یک کارت ویزیت خوب یک کارت ویزیت حرفه ای همه ما می دانیم که یک کارت ویزیت عالی می تواند به محصول، شرکت یا خدمات شما کمک کند تا در بین دیگر افراد متمایز شود. ببینید کارت ویزیت شما باید شامل چه مواردی باشد. اندازه و شکل قبل از اینکه بنشینید و کارت ویزیت خود را طراحی کنید، مهم است که بدانید کارت شما چه اندازه و شکلی خواهد داشت. این نه تنها بر اندازه متن و مقدار اطلاعاتی که می‌توانید وارد کنید تأثیر می‌گذارد، بلکه مواردی مانند جسارت یا عدم انطباق را نیز منتقل می‌کند. کارت ویزیت ها قبلاً دارای اشکال بسیار ساده بر اساس اندازه استاندارد و شکل مستطیل بودند. گزینه‌های طراحی که در چاپ داشتم بسیار ساده بودند، محدود به آنچه می‌توانستم روی حروف چاپ کنم.با توجه به پیشرفت در چاپ و تغییر در ذائقه خلاقانه، شکل کارت ویزیت ها مطابق تصور طراحانشان تغییر کرده است.امروزه دیدن کارت‌های ویزیت در اندازه‌های کوچک یا کارت‌های بزرگ با طراحی خلاقانه غیرعادی نیست، کارت‌هایی که هم ذهن و هم چشم را به خود جذب می‌کنند. انتخاب یک شکل یا اندازه منحصر به فرد می تواند به متمایز کردن کارت ویزیت شما از بقیه و جلب توجه گیرنده کمک کند. لوگوی شما باید برجسته ترین ویژگی ها و به دنبال آن نام شما را داشته باشد. لوگوی شما معمولا رنگ هایی را که در کارت خود استفاده می کنید تقلید می کند. لوگو می تواند نیمی از یک کارت یک طرفه یا کل یک کارت دو طرفه را اشغال کند. نمونه کارت ویزیت کارت ویزیت خوب و حرفه ای, اصول طراحی یک کارت ویزیت خوب, طراحی کارت ویزیت3. تایپوگرافی انتخاب تایپ فیس یکی از مهمترین تصمیماتی است که در طراحی خود می گیرید. تایپوگرافی علم حروف است، به ویژه نحوه تعامل خواننده با کلمه نوشته شده هنگام نگاه کردن به حروف در یک صفحه. در بیشتر موارد، فونتی که انتخاب می‌کنید بیشترین فضا را در کارت ویزیت شما اشغال می‌کند و برای انتقال اطلاعات واضح و با تاثیر مناسب بسیار مهم است.مهم ترین اطلاعات را درج کنید کاهش اندازه فونت و گنجاندن اطلاعات بیشتر از آنچه در کارت ویزیت خود دارید وسوسه انگیز است.برخی از طراحان کارت هایی را ایجاد می کنند که شامل اصول اولیه (نام، عنوان، نام شرکت، تلفن، ایمیل، وب سایت) می شود و برخی آدرس رسانه های اجتماعی، زمینه کاری، لیست خدمات و بیوگرافی را علاوه بر اطلاعات اولیه اضافه می کنند. اگر اطلاعات زیادی روی کارت خود دارید، به دلیل بار بیش از حد اطلاعات، توجه گیرنده را از دست خواهید داد. شما باید اطلاعات کافی برای جلب علاقه گیرنده و به یاد ماندنی کردن آن درج کنید، بنابراین کارت ویزیت خود را با گزینش در مورد اطلاعاتی که درج می کنید ساده نگه دارید.  ویژگی های یک کارت ویزیت خوب 5. با وب سایت و سایر مواد تبلیغاتی خود سازگار باشید، به این ترتیب مشتریان شما را راحت تر به خاطر می آورند و می شناسند. اگر وب‌سایت یا سایر مواد تبلیغاتی ندارید، اما کسب‌وکار شما دارای لوگوی ثابت است یا به خاطر چیز خاصی شناخته می‌شود (اعم از علامت، ساختمان، لباس کارکنان و غیره)، سعی کنید از آن در طراحی کارت خود استفاده کنید. . . مواد و کیفیت کاغذ کیفیت کاغذی که استفاده می کنید نشان می دهد که جزئیات چقدر برای شما اهمیت دارد.همیشه از بهترین کاغذی که می توانید پیدا کنید استفاده کنیددر بسیاری از مشاغل، انتخاب کاغذ بهتر به طور قابل توجهی کیفیت نتیجه را بیش از هزینه افزایش می دهد. ضخامت و بافت کاغذ شما بر احساس گیرنده تأثیر می گذارد.
بیشتر بخوانید:  آموزش تبدیل عکس به حالت قدیمی در فتوشاپ

مطلب پیشنهادی

نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات آنلاین است. 12 نکته برای طراحی موثر بنر …