روش های راحت و سریع برای دانه کردن انار

روش دون کردن انار, راههای دون کردن انار

راه های کاشت انار

برای سرو با انار بهتر است از آن به عنوان دانه استفاده کنید. برای تهیه رب انار ابتدا باید انارها را دانه زده و سپس رب انار را با آن تهیه کنید. در زیر چند روش سریع دانه انار را آموزش داده ایم.

روش های کاشت انار.

دانه های انار در آب:

ابتدا انار را به صورت عمودی برش بزنید تا پوست آن بریده شود و به دانه ها آسیب نرسد. سپس آن را به 2 قسمت تقسیم کنید. در یک کاسه بزرگ آب سرد بریزید و انار را در آب فرو کنید و باز کنید، دانه های انار با کمی پاشیده شدن بیرون می آیند. از آنجایی که دانه های انار سنگین هستند، در ته ظرف فرو می روند و پوسته ها روی آب شناور می شوند.

دانه کردن انار,روش های دانه کردن انار

انار را به صورت عمودی برش دهید

بیشتر بخوانید:  میسو یا خمیر سویا چاشنی باستانی ژاپن

در آخر لایه های میانی انار را که بالای آب هستند جدا کرده و دور بیندازید و آب آن را بگیرید. و دانه های آن را در صافی بریزید.

نکاتی برای دون کردن انار, تکنیک های دانه کردن انار

نارنجک را در آب قرار دهید.

سریعترین روش کاشت انار:

یک برش بزرگ در قسمت بالای انار ایجاد کنید تا پوست آن جدا شود و به دانه ها آسیبی نرسد.سپس از بخت هایی که پوست سفید دارند با چاقو برش دهید، فاصله این بخت ها نامنظم است. پس از آن پوست انار را باز کرده و لایه های نازک سفید انار را جدا کنید. در این زمان فقط دانه های انار شناسایی می شوند.

بیشتر بخوانید:  خواص کلم

این برش ها را باز کنید.

و در کف دست قرار دهید سپس با پشت قاشق به پوست انار بزنید تا دانه ها از آن جدا شده و داخل کاسه بریزند. این کار را تا زمانی ادامه دهید که دانه های انار کاملا از پوست جدا شوند.

راههای دانه کردن انار,نکته هایی برای دانه کردن انار

می توانید انار را به این صورت خرد کنید.

روش دیگری برای کاشت انار:

ابتدا سر انار را بردارید و 6 ورقه در پوست آن درست کنید و باز کنید و برگردانید و با قاشق یا چوب یا قاشق چوبی تمام پوست انار را بکوبید تا دانه های انار نارنجک انار از او جدا می شود. در نهایت پوسته های داخلی انار را جدا کنید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع سبزی ترشی

.

مطلب پیشنهادی

فواید گوشت مرغ

اگر بخواهیم گوشت مرغ را در 1 کلام شرح دهیم، “همه کاره بودن” توضیح مناسبی …