کاربرد خوراکی روغن نارگیل

روغن نارگیل به عنوان یک محصول عجیب و غریب شهرت دارد. می توانید از آن در آشپزخانه یا به عنوان مرطوب کننده صورت یا مو یا حتی به عنوان پاک کننده استفاده کنید. در زیر چند روش برای استفاده از روغن نارگیل آورده شده است.

کاربردهای روغن نارگیل, کارایی روغن نارگیل

می توانید از روغن زیره به عنوان خامه یا روغن در غذا استفاده کنید.

موارد مصرف روغن نارگیل

می توانید از روغن نارگیل برای سرخ کردن یا کباب کردن استفاده کنید. روغن نارگیل به دلیل نقطه دود بالا و طعم ملایم، انتخاب خوبی برای انواع روش های پخت و پز است. اگر سیب‌زمینی را سرخ می‌کنید یا می‌پزید، از همان مقدار روغن (کره، روغن زیتون، روغن نباتی و غیره) که با روغن نارگیل استفاده می‌کنید، مانند سایر چربی‌ها استفاده کنید.

سبزیجات برشته و سرخ شده با روغن نارگیل:

1-2 قاشق غذاخوری (15-30 گرم) روغن نارگیل یا هر چیزی که دستور پخت شما می خواهد را در یک قابلمه کوچک روی حرارت ملایم ذوب کنید، سپس روی سبزیجات بریزید و در فر قرار دهید.

نحوه استفاده از روغن ناگیل,طرز استفاده از روغن نارگیل

برای کباب کردن و سرخ کردن سبزیجات می توانید از روغن ناگیل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  کشف خواص خوراک عدسی

• روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید.نوشیدنی گرم خود را طبق معمول انتخاب کنید، سپس 1 قاشق چایخوری (5 گرم) روغن نارگیل را قبل از افزودن هر نوع خامه یا شیرین کننده اضافه کنید. مایع داغ به سرعت روغن را ذوب می کند.

روغن نارگیل بافت کمی چرب ایجاد می کند (به خصوص در سطح) و طعم ملایمی به نوشیدنی می دهد. اگر دوست ندارید، می توانید نصف روغن نارگیل را با کره مخلوط کنید (یا فقط از روغن نارگیل استفاده کنید و هیچ چیز دیگری) و جایگزین کنید.

آیا قهوه صبح خود را با روغن نارگیل بهبود می دهید؟ بله، روغن نارگیل به کاهش کلسترول، چربی سوزی، کشتن باکتری های مضر و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

نکاتی برای استفاده از روغن نارگیل, بهترین روش استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل را به قهوه، چای داغ یا شکلات داغ اضافه کنید

بیشتر بخوانید:  خواص حبوبات رنگی

می توانید روغن نارگیل را به دستور غذای مورد علاقه خود اضافه کنید، به عنوان مثال، 2 قاشق غذاخوری (15-30 گرم) روغن نارگیل را روی حرارت ملایم ذوب کرده و با ماست یا بلغور جو دوسر به مخلوط اضافه کنید.

روش خوردن روغن نارگیل,نحوه مصرف روغن نارگیل

مخلوط روغن نارگیل را به دستور مورد علاقه خود افزایش دهید

• روغن نارگیل با مکمل هایی که از موز و سایر میوه های استوایی استفاده می کنند بسیار عالی است.

• روغن نارگیل جایگزین روغن های دیگر در آشپزخانه می شود. اگر در دستور پخت شما نیاز به روغن مایع دیگری مانند روغن کانولا یا روغن گیاهی است، از همان مقدار روغن نارگیل با قدرت کامل به عنوان روغن گیاهی دیگر استفاده کنید. ممکن است هیچ تفاوتی در طعم یا بافت متوجه نشوید.

اگر می خواهید روغن نارگیل را به جای چربی های جامد مانند شورتنینگ، کره یا مارگارین جایگزین کنید، از نسبت 1 به 1 روغن نارگیل، روغن کنجد و سایر چربی های جامد استفاده کنید، اما فقط 75 درصد از مقداری که در دستور تهیه شده است. . . به عنوان مثال، به جای 4 قاشق غذاخوری (60 گرم) کره، 3 قاشق غذاخوری (45 گرم) روغن نارگیل و کره – 1.5 قاشق غذاخوری (22.5 گرم) اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:  ارزش تغذیه ای و فواید سلامتی گوشت غاز

پنکیک ها را با تره فرنگی با روغن نارگیل بمالید و برس نان تست را با روغن نارگیل بپاشید و پیازچه خرد شده را بپاشید و در دمای 76 درجه فارنهایت (24 درجه سانتیگراد) بپزید تا ولرم شود و برای صبحانه بخورید، همچنین می توانید به عنوان مافین درست کنید.

کارایی روغن نارگیل, روش های روغن نارگیل

روغن نارگیل را مانند کره روی پنکیک یا نان تست بمالید

• مقداری روغن نارگیل را آب کنید و روی پاپ کورن بریزید و بخورید.

نکاتی در مورد استفاده از روغن نارگیل:

اگر فکر می‌کنید طعم روغن نارگیل را دوست ندارید، ابتدا آن را با روغن‌های دیگر کم مصرف کنید، سپس مقدار آن را افزایش دهید تا طعم آن را توسعه دهید و از خواص آن بهره مند شوید. .

.

مطلب پیشنهادی

فواید گوشت مرغ

اگر بخواهیم گوشت مرغ را در 1 کلام شرح دهیم، “همه کاره بودن” توضیح مناسبی …