چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای اسناد PDF به امضای الکترونیکی معروف است.امضای فایل های PDF با استفاده از Adobe Reader را یاد بگیرید.امضا یکی از ویژگی های اصلی در تایید هویت محسوب می شود. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله قصد داریم ساده ترین و مفیدترین روش امضای اسناد PDF را توضیح دهیم. کاربرد امضای اسناد PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع در هنگام تغییر سبک کار، لازم است که امضای اسناد PDF به صورت غیر واقعی تکمیل شود. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از تنظیم سند PDF امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت هایی از قرارداد را تکمیل کرده و در پایان با اضافه کردن یک امضا هویت شخصی خود را تایید کند.امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین موجر و مستاجر، اجرای پروژه، توافقنامه محرمانه بودن استخدام‌های جدید، امضای رضایت‌نامه توسط کاربران شرکت‌کننده در شرکت در رابطه با تحصیل استفاده می‌شود. اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار گرفته است. امنیت و حفاظت بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت دارنده امضا تایید می شود. روش امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از برنامه “Adobe Acrobat Reader” است. این برنامه محصولی از شرکت Adobe می باشد و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. در مرحله اول، برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا برنامه Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات Adobe شویم.برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “ابزار” را انتخاب کنیددر طی این فرآیند چندین گزینه نمایش داده می شود که می توانید روی آیکون تنظیمات کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Icon Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است. برای افزودن امضا به اسناد PDF روی نماد امضا کلیک کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای اسناد PDF مرحله چهارم به قسمت Fill and Sign بروید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill and Sign و Request Signatures نمایش داده می شود. روی «پر کردن و امضا کردن» کلیک کنید تا یک امضا بکشید و یک عنوان شخصی روی PDF اضافه کنید. سپس با فشردن گزینه «افزودن امضا» صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس فرد استاغام وی است. با نمایش صفحه امضا، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر امضا را با استفاده از نرم افزار گرافیکی کشیده اید، لطفا تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی شامل jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا در داخل سند PDF اضافه شود.لطفا توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب یک فایل تصویری از امضا طراحی شده استگزینه Type به کاربر این امکان را می دهد که نام شخصی را با فرمت شکسته وارد کند. با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. و در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا رسم شود. در طی این فرآیند، دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که امضا را با قلم یا قلم و ماوس بکشید. پس از رسم امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی “اعمال” کلیک کنید. لازم به ذکر است که پس از درج امضا در PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند. با این قابلیت کاربر می تواند از امضای پیش فرض روی هر فایلی برای درج امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف برای امضای اسناد PDF از گزینه DRAW استفاده کنید مرحله ششم: پس از ترسیم و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای درج امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از درج امضای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید.آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader است، نوشتن امضای PDF جوهر اصلی درج امضای تایپ شده اسناد PDF است.نرم افزار Adobe Reader دارای طیف گسترده ای از امکانات است.یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است. مرحله اول، برای درج امضای تایپ شده اسناد PDF، در منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature، گزینه “Write my signature” را انتخاب کنید. سپس عنوان امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. پیش نمایشی از امضا در بخش “بازبینی امضای خود” نمایش داده می شود. گزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر سبک امضا می باشد. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. بنابراین، برای افزودن یک امضای تایپ شده به سند PDF، روی گزینه “OK” کلیک کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای اسناد PDF، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره سبک امضا، نوبت به قرار دادن امضا در موقعیت مناسب می رسد. در این فرآیند می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ ماوس، محل و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، برای ذخیره سند امضا شده، گزینه «ذخیره» را در تب «فایل» انتخاب کنید.لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک امضا با چندین روش در برنامه Adobe طراحی شده است که با فرمت Signed Proceed to Submit نمایش داده می شود. منبع: سایت خوی وب
بیشتر بخوانید:  درباره بیزینس پروفایل Instagram

مطلب پیشنهادی

نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات آنلاین است. 12 نکته برای طراحی موثر بنر …