زنی که هر روز باید ریش‌های خود را بتراشد

زنی اهل فلوریدا آمریکا که از 15 سالگی مجبور بوده هر روز ریش خود را بتراشد، می گوید همیشه احساس زیبایی می کند.

به گزارش خبرآنلاین، توری سان شاین از 13 سالگی به بیماری سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا شده است. این بیماری باعث بروز علائمی مانند قاعدگی فراوان و نامنظم تا ترشح بیش از حد هورمون مردانه آندروژن می شود.

سان شاین می‌گوید که برای اولین بار متوجه سه تار موی بلند روی صورتش شد که بلافاصله آن‌ها را کند. بعداً در سن 12 یا 13 سالگی، چنان ریشی گذاشت که مجبور بود هر روز آن را بتراشد و از این بابت احساس «شرم» می کرد. حتی به خاطر همین مشکل، او در 20 سالگی از اختلال خوردن و چاقی رنج می برد.

بیشتر بخوانید:  نحوه کشیدن نقاشی کتاب

بیشتر: کلن باعث مرگ ناپلئون بناپارت شد!

اما تری سان شاین که اکنون 33 سال دارد، دیگر از موهای صورت خود خجالت نمی کشد و تراشیدن موهای صورت را مشکلی کاملا طبیعی می داند. در تمام این مدت او یاد گرفته است که به جای شرمندگی، خود را دوست داشته باشد.

بیشتر:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

 

سان‌شاین سال‌هاست وضعیت نادر خود را پذیرفته و دیگر اجازه نمی‌دهد این بیماری زندگی او را بیش از این تخریب کنداو می گوید خصلت های خوبی را در خود حس می کند، توجه به آنها باعث شده با وجود این همه مشکلات ظاهری خود را زیبا بداند و به همین دلیل توانسته در مورد این بیماری که تقریباً 12 تا 21 درصد افراد را مبتلا می کند صحبت کند. زنان در شبکه های اجتماعی .

بیشتر بخوانید:  کاردستی با مواد در طبیعت

.

مطلب پیشنهادی

کاردستی با پوست شکلات

ایده های درست کردن کاردستی با پوست شکلات ایده های جالب برای کاردستی با پوست …