روستای شیرینجه و جاذبه های دیدنی آن

روستای شیرینجه, روستای شیرینجه در کجا قرار دارد, جاذبه های دیدنی روستای شیرینجه روستای شیرینجه
روستای شیرینجه ازمیر روستای شیرینجه روستایی در استان ازمیر ترکیه با 600 نفر جمعیت است این روستا در حدود 8 کیلومتری شرق شهر سلجوقی قرار دارد. هنگامی که ساکنان افسس در قرن پانزدهم آن را ترک کردند، در شیرینجه ساکن شدند، اما شهری که امروزه می توان دید، مربوط به قرن نوزدهم است. در مقاله زیر درباره این شهر بیشتر بدانید: شیرینجه، شهر توریستی ازمیر ترکیه، طبق تاریخ موجود، بردگان یونانی ساکن این شهر را آزاد کرده و نام آن را چیرکینجه (به معنی زشت) گذاشته است تا تحت تعقیب قرار نگیرند. نام این شهر در سال ۱۹۲۶ توسط فرماندار استان ازمیر به شیرینجه (به معنی زیبا) تغییر یافت. امروزه این شهر زیبا یک مکان توریستی است.شیرینجه یک شهر کوچک زیبا در تپه های جنوب غربی استان ازمیر است که خانه های قدیمی آن با دیوارهای سفید، سقف های چوبی و خیابان های سنگفرش بسیاری از عاشقان را شگفت زده می کند.روستای شیرینجه, روستای شیرینجه در کجا قرار دارد,شیرینجه روستایی توریستی در ازمیر ترکیه روستای شیرینجه کجاست؟
این روزها نه تنها گردشگران ترک بلکه گردشگران کشورهای دیگر نیز به تازگی از این روستا استقبال کرده اند.خانه های یونانی ها ظاهر اصیل یکسانی دارند و طبیعت دست نخورده و میوه های طبیعی و ارگانیک این روستا از دلایلی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر کوچک است و می توانید به راحتی در آن قدم بزنید و کل شهر را ببینید و همچنین غذاهای محلی تهیه شده با غذاهای تازه و طبیعی را در چندین رستوران واقع در این شهر امتحان کنید. یا اگر می خواهید یک شب را در این شهر آرام و خوش آب و هوا بگذرانید، چندین هتل شیک و با قیمت مناسب در این شهرک برای اقامت وجود دارد که برخی از آنها خانه های شهری هستند که بازسازی شده و به عنوان سوئیت برای خانواده ها اجاره داده می شوند.روستای شیرینجه, روستای شیرینجه در کجا قرار دارد,روستای شیرینجه ازمیر جاذبه های گردشگری روستای شیرین جاه
اگر می خواهید به این روستا بروید، بهتر است سفر خود را به روزهایی غیر از تعطیلات آخر هفته (مخصوصا یکشنبه ها) موکول کنید زیرا جمعیت زیادی از بومیان و گردشگران ترک یکشنبه ها و به خصوص بعد از آن که به این روستا می آیند، آنجا را ترک می کنند. بعدازظهرها در دو روز رایگان در هفته و اگر می خواهید از سفر خود نهایت استفاده را ببرید بهتر است در روزهای آرامتر به این شهر بروید.جاذبه های روستای شیرینجه از دور، این روستا مانند یک تابلوی نقاشی زیبا به نظر می رسد که خانه های دو طبقه با رنگ های مختلف و سرسبزی اطراف را نشان می دهد. خانه ای قدیمی به نام خانه ماریا و همچنین یک کلیسای ارتدکس در این منطقه وجود دارد که قدمت آن به زمان یونانیان می رسد و پیشنهاد می کنیم از آن ها نیز دیدن کنید. روستای شیرینجه, روستای شیرینجه در کجا قرار دارد,عکس هایی از روستای شیرینجه عکس های روستای شیرینجه اگر می خواهید بدانید چه مکان های دیدنی دیگری در شیرینجه وجود دارد، باید بگوییم: کلیسای سنت جان باپتیست، برج میدان هودری (برای دیدن کل روستا به صورت پانوراما و وسیع)، مدرسه تئاتر ( مکانی برای فعالیت و یادگیری افراد) که در بخش هنرهای نمایشی فعال هستند) و دهکده ریاضی نسین (که یادگیری ریاضی را از چهار دیواری به بی حد و حصر تبدیل می کند و کاملاً با حمایت داوطلبان و خیریه ها فعالیت می کند).
بیشتر بخوانید:  مسجد قرطبه، شاهکار معماری اسلامی در اسپانیا (+تصاویر)

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …