ذخیره پیوست های جیمیل در Google Drive

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو ذخیره پیوست‌های ایمیل در Google Drive اگرچه می‌توانید با باز کردن پیام مرتبط به پیوست‌های Gmail دسترسی پیدا کنید، اما چندان راحت نیست. برای دسترسی به اسناد و عکس های ذخیره شده خود به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید. مثال: استفاده از این مورد در صورتی است که با یک شرکت کار می کنید و تبادل ایمیل شامل چندین طرح و توافق باشد. یافتن فایل های خاص در این ایمیل ها می تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخیره شده باشند، دیگر نیازی نیست صدها پیام را برای یافتن سند مورد نیاز خود جستجو کنید. لینوکس یا سیستم عامل کروم. ابتدا جیمیل را در هر مرورگری باز کنید و ایمیل ذخیره شده را با پیوست مورد نظر خود پیدا کنید. سپس، پیوست را حرکت دهید و روی نماد «ذخیره در Drive» کلیک کنید.در این مثال، تصاویر ایمیل شده را در Google Drive ذخیره می کنیمپیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید اگر ایمیل بیش از یک پیوست دارد که می‌خواهید در Google Drive ذخیره شود، روی نماد «ذخیره همه در درایو» واقع در سمت راست موارد کلیک کنید. پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید ذخیره همه پیوست‌ها در Google Drive اگر در حال مشاهده پیوستی هستید و می‌خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید، روی نماد «افزودن به درایو من» واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو پیوست‌های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید، Google Drive را در مرورگر خود باز کنید تا بررسی کنید که پیوست‌ها اکنون در Google Drive هستند. فایل آرشیو شده باید در دسته‌های «دسترسی سریع» و «فایل‌ها» ظاهر شود. ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو پیوست های ذخیره شده در Google Drive Gmail Mobile App Google: اگر از طریق برنامه Google برای Android، iPhone یا iPad به Gmail دسترسی دارید، از این روش استفاده کنید. ابتدا برنامه جیمیل را در گوشی خود باز کنید و ایمیلی را با پیوستی که می خواهید ذخیره کنید پیدا کنید. سپس، به پایین ایمیل بروید و روی نماد «ذخیره در Drive» در زیر تصویر کوچک پیوست کلیک کنید.اگر بیش از یک مورد برای ذخیره دارید، باید هر بار که یکی را اضافه می کنید، این روند را تکرار کنیدافزودن ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو به My Drive Mobile اگر پیوستی را مشاهده می کنید که می خواهید در Google Drive ذخیره کنید، روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اگر نه، روی صفحه ضربه بزنید و نماد ظاهر می شود، سپس از منوی کشویی گزینه “Save to Drive” را انتخاب کنید. ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید.
بیشتر بخوانید:  چگونه یک صفحه را در Word حذف کنم

مطلب پیشنهادی

نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات آنلاین است. 12 نکته برای طراحی موثر بنر …