Instagram در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که این ویژگی برای مشاغل طراحی شده است و دست آنها را برای استفاده تجاری از Instagram باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی از آن خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت Instagram خود را بازاریابی نکرده باشید. در این صورت خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در Instagram چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در Instagram را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری Instagram چیست؟ شکی نیست که عبارت مربوط به کسب و کار Instagram را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه برای تماس با صاحب صفحه از طریق تماس تلفنی یا ایمیل یا آدرس صفحه به شکل لینک در بیو مشاهده کرده اید. که با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شود و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه Instagram خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران Instagram کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید.نحوه ایجاد پروفایل تجاری در Instagram: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل کسب و کار خود را در Instagram تغییر دهید Instagram: وارد اکانت Instagram خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر به نمایه شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری Instagram نیاز دارید). یک دسته برای پروفایل/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس) را وارد کنید. شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید! Instagram همچنین دارای پیام های ویدیویی است که مرحله به مرحله به شما نشان می دهد.نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی Instagram به حساب شخصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی Instagram به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت Instagram خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تنظیمات تجاری” روی “بازگشت به حساب شخصی” کلیک کنید. Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “Switch Back” کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری Instagram را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری Instagram: 1. دسترسی به Insights Instagram: قبل از کجا، کاربرانی که برای پروفایل Instagram خود به تجزیه و تحلیل نیاز دارند. از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کرده اند. اما اکنون اکانت های تجاری Instagram داده های آماری جامع تری به نام دید مرتبط با پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند.عملکرد شما را در هفته گذشته در Instagram نشان می دهد – تغییر در فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. 2. امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به پروفایل شما نیز وجود دارد. هنگامی که شخصی روی دکمه کلیک می کند، می توانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن مکان شما ارائه دهد. صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین زمانی که اطلاعات پروفایل Instagram خود را به صفحه فیسبوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل Instagram شما لینک می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در Instagram ویرایش کنید.امکان افزودن لینک به استوری های Instagram یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد Instagram، از نقطه نظر بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید.اگر نمایه خود را دارید، تنها پیوندی که می توانید از آن استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می باشد. اما استوری Instagram گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری Instagram را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های Instagram، امکان افزودن URL به استوری Instagram شما است. با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های Instagram برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. تأیید محتوای محرمانه بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان شریک با محتوای مارک در پستهایتان برچسبگذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران Instagram برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای برچسب گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات Instagram خود دسترسی داشته باشید. از اینجا روی دکمه Settings کلیک کنید و به Business Settings برویددر اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. میتوانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
برچسببیزینس پروفایل بیزینس پروفایل اینستاگرام بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟ پروفایل ویزیت اینستاگرام تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل راهنمای کامل بیزینس پروفایل اینستاگرام قابلیت های بیزینس پروفایل اینستاگرام مزایای استفاده از پروفایل بیزینس Instagram نحوه بیزینس پروفایل نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام نمایه بازاریابی Instagram
مطلب پیشنهادی
نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنری
تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات آنلاین است. 12 نکته برای طراحی موثر بنر …