بیوگرافی داریوش موفق

زندگی نامه داریوش موفق, داریوش موفق بازیگر, تصویر داریوش موفق

زندگی‌نامه و عکسها های داریوش پیروز هنرمند ایرانی

داریوش پیروز هنرمند تئاتر و سینمای ایرانی هست که در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان و در ايفاي نقش قرقی ایفای ايفاي نقش کرده هست. از مهم ترین آثار این هنرمند می توان به بازیگری در سریال ما فرشته نیستیم، سریال هشت بهشت و فیلم مرگ فروشنده اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه داریوش پیروز

نام و نام خانوادگی: رضا قلی (داریوش) پیروز

زمان تولد: 1348

موقعیت تولد: تهران

پیشه: هنرمند

وضعیت تأهل: نامشخص

زندگی‌نامه داریوش پیروز

زندگی نامه داریوش موفق, داریوش موفق بازیگر, تصویر داریوش موفق

بیشتر پرکاری های داریوش پیروز در صحنه ی سینما بوده هست

داریوش پیروز هنرمند تئاتر و تلویزیون در سال 1348 در شهر تهران زاده شد. او هنرمند ايفاي نقش قرقی در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان می باشد.

او پس از دریافت مدرک دیپلم در شاخه گرافیک داخل دانشگاه تهران شد و در شاخه تئاتر مشغول به تحصیل شد. اما در این شاخه تحصیلی خود را به اتمام نرساند و پیروز به دریافت مدرک آکادمیک نشد.

او از همان زمان جوانی پرکاری در زمینه تئاتر را ابتدا کرد تا بتواند تبدیل به یکی از پیروز ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر شود. از جمله تئاترهایی که در آنها بازی کرده هست می توان به مسخره باز، کمربندها را ببندیم، تهران پلاک 1 ، تلویزیون کابلی بچه ها، نوروز 72 ، ما فرشته نیستیم، دست نزن جیزه، حضرت والا ، هشت بهشت، هفت سنگ، آیینه ، همسایه ها، مرگ فروشنده و باغ آلبالو اشاره کرد.

حضور داریوش پیروز در سینما

داریوش پیروز برای اولین بار در سینما حضور یافت و در سال 1386 در فیلم هملت شازده کوچولوی دانمارک به کارگردانی رضا بابک بازی کرده هست. بازی در این فیلم هر چند مشابه بازی های دیگر او از جمله در سریال ما فرشته نیستیم پیروز نبود اما تجربه خوبی برای او محسوب می شود، او در این تاثیر با هنرمندانی مشابه لیلی رشیدی، جمشید جهان متولد ، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی هم بازی می شود.

از ویژگی های پیشه ای زندگی‌نامه این هنرمند این هست که در مدت روزگار پرکاری بازیگری خود هم در تلویزیون و هم در سینما به ایفای ايفاي نقش پرداخته هست ولی او را بهتر هست هنرمند سینما بدانیم چرا که بیشترین آثار او که حاوی 71 درصد از کارهایش می شود مربوط به سینما و 29 درصد از آثارش تلویزیونی هست.

داریوش پیروز در واقع از هفت تاثیر معروفی که در مدرک خود دارد ، در 5 تاثیر سینمایی با نام های فیلم نام ، مرگ فروشنده ، باغ آلبالو ، هملت و فیلم هملت شازده کوچولوی دانمارک بازی کرده هست و همچنین در دو تاثیر تلویزیونی با نام های سریال ما فرشته نیستیم و سریال هشت بهشت ایفای ايفاي نقش کرده هست.

پرکاری داریوش پیروز در تلویزیون

داریوش موفق و همسرش, فیلم های داریوش موفق, داریوش موفق

داریوش پیروز هنرمند سریال خاتون

داریوش پیروز در سال 1393 در سینما و تلویزیون حضور فعالی داشت و در آثار مهمی بازی کرد. او در این سال در سه فیلم و سریال مهم بازی کرده هست و با این بازی توانست برای مردم بیشتر شناخته شود. از آثار مهمی که در این سال بازی کرد می توان به سریال ما فرشته نیستیم به کارگردانی فلورا سام ، سریال هشت بهشت به کارگردانی سعید خردمند متولد و فیلم مرگ فروشنده به کارگردانی نادر برهانی مرند اشاره کرد.

سریال ما فرشته نیستیم از مهم ترین بخش های زندگی‌نامه این هنرمند محسوب می شود. او در این سریال که در سال 93 تولید شد ايفاي نقش مهمی را بازی کرده هست. او با مهارت خود توانست هم خودش را و هم نقشش را به مردم معرفی کند و در میان مخاطبان تلویزیون مطرح شود.

داریوش موفق بازیگر, تصویر داریوش موفق, داریوش موفق در سریال خاتون

داریوش پیروز در سریال هشت بهشت ایفای ايفاي نقش کرده هست

داریوش پیروز در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم در سریال هشت بهشت نیز بازی کرده هست. او این بار با سعید خردمند متولد که کارگردان این سریال می باشد و هم چنین هنرمندانی مشابه فرهاد بشارتی ، فرج الله گل سفیدی ، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری داشته هست.

داریوش پیروز در این سال ها تجربه همکاری با هنرمندان زیادی را داشته هست و بیشترین همکاری را با خانم لیلی رشیدی داشته. او سه بار با این هنرمند همکاری داشته هست.

بازی داریوش پیروز در سریال خاتون

فیلم های داریوش موفق, داریوش موفق, عکس های داریوش موفق

داریوش پیروز در کنار علی نصیریان و صابر ابر در سریال خاتون

داریوش پیروز در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان در ايفاي نقش قرقی بازی کرده هست. این سریال که از کار های جدید تینا پاک روان هست یک قصه درام اجتماعی هست که سال های اشغال ایران توسط متفقین در دهه 20 شمسی را روایت می کند. خاتون شخصیت اصلی این سریال زنی هست مستقل و قدرتمند که با مشکلات مختلفی در طول قصه مواجه می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مت دیمون

داریوش پیروز در این سریال با بازیگرانی مشابه نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، علی فروتن، غزل شاکری، پژمان بازغی، عاطفه رضوی، سروش واقعیت، بنیامین نوروزی، مهران مدیری، مجید گیاهچی، مهرداد فتحی و پیمان میرزایی هم بازی شده هست.

جوایز دریافتی داریوش پیروز

 فیلم های داریوش موفق, داریوش موفق, عکس های داریوش موفق

داریوش پیروز در سال 87 برنده پاداش منزلت سوم جشنواره تئاتر فجر شد

• داریوش پیروز برنده پاداش بازیگری منزلت سوم از جشنواره تئاتر فجر در سال 1387 برای بازی در نمایش شب های آوینیون به کارگردانی کورش نریمانی می باشد.

• او همچنین برنده پاداش بازیگری منزلت اول از جشنواره تئاتر دانشجویی با نمایش گلادیاتور ها به کارگردانی سیروس کهوری نژاد می باشد.

زندگی خصوصی و ازدواج داریوش پیروز

در مورد جزئیات زندگی ایشان و وضعیت تأهل اطلاعی در دست نیست.

تصویر داریوش موفق, داریوش موفق در سریال خاتون, داریوش موفق و همسرش

گریم داریوش پیروز

فیلم های داریوش پیروز

مسخره باز کمربندها را ببندیم
تهران پلاک ۱ تلوزیون کابلی بچه ها
نوروز ۷۲ ما فرشته نیستیم
دست نزن جیزه حضرت والا
هشت بهشت هفت سنگ
آیینه همسایه ها
مرگ فروشنده باغ آلبالو
گروه تئاتر لیو —-

زندگی نامه داریوش موفق, داریوش موفق بازیگر, تصویر داریوش موفق

عکسها های جدید داریوش پیروز

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …